Digimakelaars servicebelofte

Wij beloven je plechtig:

  1. Dat je huis bij het Beste Keuze pakket en All-in pakket binnen 24 uur online staat nadat de foto’s binnen zijn en de opdracht compleet is
  2. Dat je bij ons ook in termijnen kunt betalen en dat je pas betaalt als we bij je zijn geweest en we alle afspraken met elkaar hebben doorgenomen
  3. Dat de makelaar die bij je thuis komt voor jou altijd telefonisch bereikbaar is of dezelfde dag terugbelt
  4. Dat we nooit druk op je zullen zetten om je huis te verkopen, maar je altijd eerlijk zullen adviseren over de beste mogelijkheden
  5. Dat wij duidelijke en begrijpbare taal spreken, en op ons kantoor geen vaktermen of jargon hanteren
  6. Dat onze servicemedewerkers en andere makelaars ook alles weten over jouw huis en goed bereikbaar zijn of snel terugbellen
  7. Dat al onze makelaars en servicemedewerkers vast bij ons in dienst zijn en we hen even goed behandelen als onze relaties
  8. Dat wij 100% eerlijk zijn tegen jou en tegen de kopers, want eerlijk duurt het langst
  9. Dat je ons altijd kunt bellen en we altijd bereid zijn om advies te geven over de promotie van je huis
  10. Dat wij de middelen hebben om de beste koper voor je huis te vinden
  11. Dat je door onze statistieken constant de interesse voor je huis kunt monitoren
  12. Dat wij professioneel de onderhandelingen voor je doen
  13. a. Dat wij perfecte professionele foto’s laten maken van je huis, die jouw eigendom worden (Beste Keuze en All-In pakket) of
    b. Dat je een onbeperkt aantal eigen foto’s mag plaatsen (Basispakket)
  14. Dat wij je huis op alle grote sites zetten, zoals Funda, Jaap, Huislijn, Marktplaats, Pararius
  15. Dat wij de ideale verkoopprijs voor je uitrekenen
  16. Dat wij zo vaak je wilt een Open Huis voor je kunnen organiseren
  17. Dat wij ervoor zorgen dat alles juridisch klopt
  18. Dat wij een video van de foto’s op Facebook en Youtube plaatsen
  19. Dat wij je huis promoten op alle mogelijke Social Media, zoals Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest en Twitter
  20. Dat we je bij problemen tijdens de verkoop direct in contact brengen met onze eigenaar Theo, die Digimakelaars samen met Guido in 2005 heeft opgericht
  21. Dat onze medewerkers er voor je zijn van het begin tot het eind en zelfs daarna als we verkopers, kopers en notaris met elkaar verbinden totdat de hele overdracht geregeld is
  22. Dat we, als we onze beloftes zonder geldige reden *) niet nakomen, in pyjama op de fiets naar je toekomen en je eigenhandig onze fee terugbetalen en dan alsnog gratis je huis verkopen

 

*) Voorwaarden m.b.t. de Digimakelaars servicebelofte

De volgende voorwaarden en uitleg zijn van toepassing op onze beloftes: (Onze advocaten staan erop dat we deze uitleg toevoegen…)

Punt 1. Binnen 24 uur nadat onze makelaar op bezoek is geweest, de opdracht volledig is ondertekend en foto’s, verkooptekst, eigendomsbewijs, splitsingsakte, gegevens Vereniging van Eigenaren  en, indien van toepassing, plattegronden, bij ons binnen zijn staat het huis klaar voor een laatste check en kan het na akkoord direct online. Geldt voor het Beste Keuze pakket en het All-in pakket

Punt  2. Bij termijnbetaling wordt eenmalig € 50,- administratiekosten in rekening gebracht. Facturering geschiedt vervolgens in 3 maandelijkse gelijke termijnen. Wordt de woning aan een nieuwe eigenaar overgedragen voordat alle termijnbetalingen zijn voldaan, dan zal het restant via de notariële afrekening worden verrekend.

Punt 3. Behoudens tijdens vakanties, vrije dagen, ziekteverlof of buitengewoon verlof van je makelaar, dan treedt punt 6 in werking

Punt 4. Mocht je na ons bezoek besluiten om niet te verkopen dan zullen slechts de opstart- en reiskosten in rekening worden gebracht voor een totaal bedrag van € 275,-. incl. BTW

Voor alle punten van de belofte geldt:

  1. Alhoewel we in het algemeen gedurende ruime tijden, op werkdagen tot 20.00 uur, zullen reageren, geldt de inspanningsverplichting voor de volgende kantoortijden:
  • Maandag tot en met vrijdag van 9.00-17.30
  • Zaterdag van 10.00-14.00 uur
  • Op zondagen en algemeen erkende feestdagen zijn wij gesloten.
  1. De belofte hoeft niet te worden nagekomen als de vereiste reactie van onze verkopers op onze mails, telefoontjes of andere contactmogelijkheden uitblijft.
  2. We zijn niet aansprakelijk als we onze belofte niet kunnen nakomen door omstandigheden van buitenaf of omstandigheden waarover wij geen controle hebben, waaronder ook begrepen het uitvallen van onze internet- of telecommunicatieverbindingen, haperingen in onze cloudsystemen of fouten bij Funda of overige websites of fouten bij/door externe toeleveranciers waar wij mee samenwerken.
  3. Onze belofte geldt alleen voor verkopers die hun huis actueel bij ons in de verkoop hebben. De Voorwaarden NVM/Digimakelaars prevaleren bij kruisende of tegengestelde belangen.
  4. Redelijkheid, billijkheid en goed vertrouwen ten opzichte van elkaar gelden zowel voor ons als voor onze verkopers.